Monday, January 30, 2012

Handmade Love Cards

I spent few days making this lovely Love Cards. I was using cardboard, papers, cotton fabrics, felt, buttons, beads, ribbons, handmade heart stamp, threads, wire, glue gun, glue, sewing machine...
As you can see I put lots of my time to make them all beautiful in their own way for every thoughts you want to share, each one is a piece of art, unique and different.
They can be gifted for a Valentine's day, anniversary, birthday, newborns, or any other day to say something nice to a person you love and care about :)
They look amazing even if you want to frame them and put them on a wall or on your night stand... 













framed card

framed card

framed card

framed card


6 comments:

  1. Dominika, thank you for visiting my blog and a follow up :) Your work is soo adorable and sweet, I love the broches and little monsters-OMG, adorable!!!It'll be great to follow ur blog and see ur creations :))
    xox Ant

    ReplyDelete
  2. Hvala ti draga Antoana!
    Malo sam pogledala tvoj blog i skužila da smo obje završile dizajn odjeće na TTF pretpostavljam, a obje krenule u smjeru ilustracije, slikanja... Hvala ti za tvoje lijepe riječi i naravno ostanimo u kontaktu :)))) xoxo Dominika

    ReplyDelete
  3. Joj pa ja nisam znala da smo sa istog podneblja :) lol Zivis u Katru? Ili sam krivo skuzila? Predivni su mi tvoji plisani, bas su posebni...ja sam zavrsila Skolu Primjenjenih Umjetnosti i Dizajna, smjer Tekstilni Dizajn u Puli a kasnije sam zavrsila College u Americi smjer Biblical Studies :) tako da nisam bila dosljedna kasnije...al mi nije zao. Tek nakon sta sam rodila svoju kcer i sta sam dobila ponudu da ilustriram za neki enigmatski magazin sam se zapravo pocela baviti ilustracijom i totalno se zaljubila u nju :) Drago mi je da smo se 'upoznale' :)

    Veliki pozdrav xox

    ReplyDelete
  4. bokić,
    je ja sam u Katru sad godinu dana, tu sam se posvetila slikanju i izradi raznih brošića i igračkica. Baš mi je drago da ti se sviđaju :)
    Pozdrav!!! xoxo
    Dominika

    ReplyDelete
  5. Nisam neko vreme navracala ovde i vidim sada da se izrodilo pregrst divnih stvari! Rucno radjene cestitke su moja velika ljubav, pa zato ovom postu dajem malo, malo vise paznje... :)Zaista su nesvakidasnje!

    ReplyDelete
  6. Hvala Jasna!!! Dugo nisam radila ručno rađene čestitke a htjela sam napraviti kolekciju za Valentinovo, no one nisu samo za Valentinovo, nego za svaki dan kad poželiš nekome reći nešto lijepo :)razmišljala sam opet kao za Božić naslikati slike anđela pa ih dati otisnuti ali mi je to dosta velika investicija tako da sam se odlučila za ovu varijantu i jako sam zadovoljna a uz to sam jako uživala u njihovom stvaranju :))))

    ReplyDelete

01 09 10